Diner hier, diner daar, diner overal - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Larissa - WaarBenJij.nu Diner hier, diner daar, diner overal - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Larissa - WaarBenJij.nu

Diner hier, diner daar, diner overal

Blijf op de hoogte en volg Larissa

27 Mei 2014 | Portugal, Coimbra

Boa tarde!

Nog exact 2 weken en ik ben weer terug thuis! Ik begin het wel een beetje eng te vinden. Ik ga natuurlijk héél blij zijn om terug thuis te zijn en iedereen terug te zien, maar het gaat terug een hele aanpassing worden. Terug een hele andere mentaliteit, ander weer (hoewel het hier ook niet zo geweldig is nu), iedereen terug verstaan (ja, dat gaat écht raar doen!) en natuurlijk de lieve mensen hier die ik niet meer ga zien! En nu ik bijna vertrek, komen de dinertjes! Ik heb de laatste dag stage bij mijn vrouwelijke tutor al gehad, maar zij heeft mij bij haar thuis uitgenodigd om te komen dineren. Dus, diner 1 volgende weer: check! Ik vertelde een andere verpleegkundige dat ik volgende week mijn laatste drie dagen stage heb. 'Ooh, dan geven we een diner voor jou op stage!' Diner 2 volgende week: check! Ook de vorige studenten van stage heb ik verteld dat ik bijna vertrek: 'Ooh, dan moeten we nog iets samen doen! Laten we samen gaan dineren!' Diner 3 volgende week: check! De kilo's zullen er nogal bij vliegen die laatste week!

Maar eerst moeten we deze week zien te overleven. Donderdag vertrekken we 's morgens naar Lissabon, we zijn eens benieuwd! Het gaat er drukker worden dan we eigenlijk dachten. Het is namelijk Rock in Rio (met de ROLLING STONES!) en voetbal (Portugal-Griekenland?), allemaal in Lissabon. En dan wij, die naar de zoo willen. Ook Eva en Carmen (de Spaanse meisjes) gaan daar zijn. Zij komen woensdag aan en regelen voor ons dan een hostel, want via internet kunnen we dit niet boeken. Dat is het nadeel van enkel Maestro te hebben. Verder hebben we nog geen plannen, alleen dat we zondag terug moeten zijn om maandag stage te kunnen doen. En dan wordt het al voorbereiden om naar huis te gaan. Spannend, spannend, spannend!

Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 5658

Voorgaande reizen:

07 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Mijn avontuur

Landen bezocht: