Ready in 5, 4, 3, ... - Reisverslag uit Retie, België van Larissa - WaarBenJij.nu Ready in 5, 4, 3, ... - Reisverslag uit Retie, België van Larissa - WaarBenJij.nu

Ready in 5, 4, 3, ...

Blijf op de hoogte en volg Larissa

05 Maart 2014 | België, Retie

Nog 2 nachtjes slapen en het is zo ver. Samen met Britt en Sophie zal ik vrijdagnamiddag beginnen aan mijn avontuur in Coimbra.
Onze boardingpassen (of hoe zeg je zoiets) zijn afgeprint, de valiezen staan klaar om ingepakt te worden, de slechtste kleren worden momenteel gedragen zodat ons mama niet meer te veel moet wassen. Kortom, ik ben bijna klaar om te vertrekken! Ik zal proberen om elke week iets op deze blog te zetten zodat jullie een beetje mee op reis kunnen met ons.
Ik zal waarschijnlijk een andere gsm-nummer gebruiken daar, dus probeer zo weinig mogelijk naar mijn Belgische nummer te sturen. Het kost jullie alleen maar geld terwijl er (gelukkig!) vele betere, goedkopere en snellere manieren zijn om in contact te blijven. Lang leve facebook, skype en de goeie oude mail!
Beste vrienden, familie, weet ik veel wie dit nog leest: ik ga jullie missen. Maar wees gerust, die drie maanden gaan veel te snel om zijn.
Tot de volgende, vanuit Portugal dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Larissa

Actief sinds 27 Feb. 2014
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 5664

Voorgaande reizen:

07 Maart 2014 - 11 Juni 2014

Mijn avontuur

Landen bezocht: